Накратко

неделя, 1 февруари 2009 г.

В края на зимата

Снежен човек
Цветан Ангелов


Снежен човек ще направим ли пак?
Да потъркаляме топки от сняг!

"Ето за тялото" — рече ми Спас.
"И за главата" — усмихнах се аз.

Ето го. С нас. И капела от слама.
Има и шуба. Какво ли си няма?


Няма си — рекох — метла.
И се чуди как да живее и как да се труди.

Аз му донесох метлата от къщи,
само че снежният байчо се мръщи.

Прахосмукачка донесе му Спас —
той се усмихна доволен тогаз!


Още един прекрасен зимен ден! Ходихме на разходка и всеки си направи по един снежен човек.

3 коментара:

Temenuzhka Petrova каза...

Чудесни стихчета, върнахте ме в детството...!Човек трябва да цени и да се радва на кратките мигове щастие,които ни дарява всеки един отминал ден!Поздравления за блога!!!Теменужка

Красимир Крумов каза...

Ех, а аз от четири години не съм правил снежен човек.... Хареса ми тоя с червените ръкавички.

hope каза...

Това е моят снежен човек. :-) А другият е на детето. В последните години толкова рядко се задържа сняг, че трябва да не се пропуска нито ден за разходка. А децата помнят цял живот тези дни.