Накратко

петък, 26 декември 2008 г.

Да пропуснеш Коледа

"Да пропуснеш Коледа" е заглавието на една от книгите на Джон Гришам. Като си помисля сега, май е единствената, която е леко забавна, не толкова усукана и се чете лесно. Става за убиване на няколко часа свободно време.
Погледнах преди малко коментарите и видях, че Дарин Дончев е писал: Ами пиши. Иде Коледа.
За тези, които не са чели книгата, става въпрос за това, че едно семейство решава да пропусне Коледа, като отиде на почивка на море. Уви! Всичко се проваля и въпреки нежеланието им, се налага да организират коледно тържество, както всяка година.
Та, мисълта ми беше за Коледа, Нова година и други подобни празници. Мразя празниците. Особено безкрайните. Особено тия, преди които всички са хукнали по магазините сякаш настъпва краят на света. И се започва едно безсмислено пазаруване на ненужни вещи, чистене, готвене, ядене и пиене. Нима в това е смисъла на празника? И дали това трябва да се нарича празник. За мен не е. Затова искам всичко да приключи по-бързо. Ако може дори да не присъствам, да ги няма тези дни.
Весела Коледа! И не прекалявайте!

1 коментар:

регистрация на фирма каза...

не съм я чела тази книга но определено предизвика интерес при мен порати този пост и това исказване тук, определено ме заинтригува и бих искала да я прочета - ще го направя при първа възможност - поздрави до всички и до скоро и лека вечер на всички